در این قسمت با وهاب احمدوند، تکنیکال گیم دیزاینر در استودیو گیمکن در استونی، صحبت میکنیم. وهاب در پروژههای متعدد بازیسازی در ایران حضور داشته است و همچنین مدیر مرکز رشد انیستیتو بازیسازی بوده است. با او در مورد گذشتهاش، نقشهایی که داشته است و فعالیت اخیرش به عنوان تکنیکال گیم دیزاینر و اهمیت این نقش گفتگو میکنیم.
موضوعات:
00:00 - معرفی
01:36 - شروع گفتگو
03:19 - استونی
11:44 - سرگذشت
21:04 - شروع بازیسازی
37:36 - شروع کار و نمایشگاه رسانه دیجیتال
44:50 - تشکیل تیم و ساخت بازی شکارچی سیاره
01:04:53 - شروع بازی پروانه
01:08:45 - انستیتو و مرکز رشد
01:17:20 - شروع با آنریل انجین
01:24:45 - ارزش پروژه های شخصی شکست خورده
01:26:16 - انگیزه انجام کار
01:39:02 - مهاجرت
01:46:16 - استدیو گیم کن
01:53:22 - آموزشگاه تخصصی آنریل
02:05:29 - تکنیکال گیم دیزاینر
02:18:39 - تکنیکال آرتیست و تکنیکال گیم دیزاینر
02:27:35 - دیزاین ریویو
02:39:25 - توصیه به گذشته
02:46:24 - توصیه تازه واردان
02:54:21 - هوش مصنوعی
02:58:33 - چه نوع دیزاینر و برنامه نویسی باید از هوش مصنوعی نگران باشد
03:04:43 - اتفاقی که بازیسازی ایران را بهتر میکند
03:08:14 - راههای ارتباطی
03:09:51 - سخن پایانی
No comments!