در این قسمت با جاوید نجیبزاده، طراح بازی در فنافزار، در مورد مسیری که طی کرد تا وارد صنعت بازیسازی شود و همچنین تجربیاتش در پروژههایی نظیر شمشیرتاریکی و فرزندان مورتا گفتگو میکنیم.
تمام لینکهای این قسمت در سایت فنکست قرار دارد
https://fancast.ir/ آدرس سایت:
موضوعات:
00:00 - معرفی
02:04 - گذشته
19:23 - شروع در فنافزار
26:55 - پروژه Shadow Blade
35:21 - پروژه فرزندان مورتا
45:40 - انگیزه روزهای سخت در پروژه مورتا
51:44 - ادامه کار گیم دیزاینر بعد عرضه بازی
59:05 - سختترین مسئله پروژه مورتا - مفهوم هماهنگی روایت و بازی
01:09:18 - تجربیات جدید از پروژه Wizard of legend 2
01:14:10 - تجربیات خوب مورتا در پروژه Wizard of legend 2
01:17:42 - تجربه پروژهای که از اول با ناشر در حال انجام هست
01:20:46 - نقش لید گیم دیزاینر و تفاوت با گیم دیزاینر
01:27:00 - آیا گیم دیزاینر برنامه نویسی کند خوب هست؟
01:31:07 - مقایسه آنریل و یونیتی
01:35:43 - علت همکاری موفق دو دوست
01:43:45 - بحث آموزش گیم دیزاین
01:50:04 - وسعت گیم دیزاین
01:53:31 - تاثیر هوش مصنوعی در گیم دیزاین
01:58:52 - دکمه جادویی برای تغییر وضعیت بازی سازی ایران
02:09:12 - تاثیر شعر و ادبیات
02:14:25 - بهترین بازی دنیا
02:18:50 - معرفی کتاب
02:24:56 - سخن پایانی
No comments!